Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Πού χάθηκες, βρε ψυχή;




   Ακριβώς αυτό. Χάθηκα. Ούτε στο παιχνίδι με τις λέξεις συμμετείχα, αν και τις πέντε λεξούλες τις είχα κολλημένες στη θήκη του κινητού μου. Κάθε μέρα να τις βλέπω και κάθε μέρα να αναβάλλω. (Ο Βύρων λέει οτι πρέπει να είμαι το μόνο άτομο που κολλάει post-it στη θήκη του κινητού. Μου είπε οτι μπορώ να δημιουργώ ψηφιακές σημειώσεις. Απο την έκπληξη έμεινα ξερή. Έκανα πέντε λεπτά να ξαναμιλήσω. Ευτυχώς ακόμη θεωρεί την ασχετοσύνη μου χαριτωμένη....).
  Διαβάζω τις αναρτήσεις των άλλων και τις χαίρομαι.  Αλλά χαίρομαι και τη δική μου ραθυμία. Μου αρέσει πολύ ο εαυτός μου στην παρούσα κατάσταση. Με ριγμένους ρυθμούς, κάτι που απο πολύ καιρό προσπαθούσα.
Αποτέλεσμα εικόνας για σαλέ με τζακουζι με θέα
 Μέχρι και στον ύπνο μου την αράζω... Προχθές το βράδυ είδα σε όνειρο οτι βρισκόμουν σε ένα υπέροχο σαλέ. Στο τεράστιο μαρμάρινο σαλόνι υπήρχε μια μικρή πισίνα (ή μεγάλο τζακούζι). Μπορούσες να πάρεις το μπάνιο σου κοιτώντας την απέραντη θέα... Δυστυχώς δεν πρόλαβα να το κάνω. Ξύπνησα. Χθες το βράδυ παράφαγα και δεν κοιμήθηκα καλά. Σήμερα όμως... περιμένω πώς και πώς να κοιμηθώ για να ονειρευτώ πως βυθίζομαι στα ζεστά νερά...
  Ελπίζω μόνο να μην κατουρηθώ...

4 σχόλια:

  1. Είσαι απίστευτη!!
    Χρειάζεται πότε πότε και η ραθυμία, ειδικά αν συνοδεύεται από όμορφα όνειρα! χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέχρι και στον ύπνο σου αράζεις!!!
    Προφανώς, το έχεις ανάγκη κι αφού το απολαμβάνεις, συνέχισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωρε, dolce far niente, και ξερό ψωμί....
    Μια δοκιμή θα σας πείσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχαχαχα! Μπρος στο τζακούζι, τύφλα να 'χει το κατούρημα!!!
    Πάντως αυτό με τα χαρτάκια το 'χω κι εγώ! Παλιά ας πούμε,
    που κάπνιζα, κόλλαγα πάνω στο κουτί με τα τσιγάρα ένα χαρτάκι
    κι έγραφα: "τσιγάρα", εννοώντας να θυμηθώ να αγοράσω! Χαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή